Mak Yang Softies introduces For Si Comel (4Ccomel) ^^


Hi kawan-kawan
Mak Yang minta maaf dah lama tak update blog. Mak Yang sibuk menyibukkan diri.
Tapi tak apa, after a month of hiatus, Mak Yang is back!

But before going ahead showing off Mak Yang new designs, Mak Yang would like to introduce a new range of lovely hand-made gowns that will surely melt your heart^^

Goun-gaun ni dijahit sendiri selepas pemiliknya geram tengok kebanyakan gaun-gaun yang dijual kat pasaran: corak kain kurang comel, jahitan yang kurang kemas, mahal pula tu. So these gowns are everything but that. Pemiliknya pilih kain-kain yang comel, ceria dan berkualiti untuk dijahit, jahit dengan kemas, selesa dipakai, dan harga sangat jauh beza dengan harga pasaran sekarang.

Trust me, I know, cause I used to wear her hand-made gowns when I was little too^^! (dari kakak ke adik, sume bergaya sepesen jek tau kecik-kecik dulu :P. walaupun sepesen, kata kunci nye ialah bergaya tau hehe, sebab baju sume comel-comel:P)

Jadi, kawan-kawan, sila jamu mata ye ngan gown-gown untuk si comel ni. Mak Yang tahu anda akan berminat punya, jadi Mak Yang terus letak contact details pemiliknya dekat sini 🙂 [Puan Kamariah, e-mail: 4c.comel@gmail.com, Phone : 014-7264726] Kalau nak tengok lebih lagi, pergi ke http://4ccomel.blogspot.com eh:).Yang mewah-mewah (merah-merah) ni saiz untuk 2 tahun, rm30 je ^^Lawa sangat kan!

Yang tiut-tiut ni pon saiz untuk 2 tahun, rm30 jugee ^^ Sangat sweet je warna dia:)

Yang biwu-biwu ni pon untuk 2 tahun, harga tetap rm30^^Takde lengan, warna lembut, sesuai pakai bila cuaca panas:)

Yang classic hitam ni saiz untuk 3 tahun rm30:) Tengok gambar pun tau camne si comel selesa pakai baju ni kan?

Kawan-kawan juga boleh tempah untuk pattern sama tapi untuk range umur yang lain:) Selalu-selalu lah jenguk blog tu yeh, nanti akan ada banyak stail lagi:)) Suka kan?

*Hugs*

Leave a comment